יום שלישי, 20 ביוני 2017

ניקיון אחרי שיפוצים - אסור לזלזל


השיפוצים בטח עלו לכם הרבה כסף ואתם רוצים להיכנס לדירה המשופצת ולהתחיל ליהנות מהמקום הנפלא שדמיינתם בראשכם, אבל משהו קרה והבית לא נראה כמו בחלומות אחרי שהמשפצים עזבו. סביר להניח שזה בגלל שהמשפצים השאירו אחריהם הרבה לכלוך ובלאגן. עבור מקרים כאלו בדיוק יש צורך לבצע ניקיון אחרי שיפוץ.

להתחיל לנקות את הבית בצורה יסודית זה לא קל, צריך לנקות את הבית בכל פינה ופינה ובצורה קפדנית, להשתמש בכלים הטובים ביותר והחומרים האיכותיים ביותר שלא יעשו נזק לרהיטים בבית שלכם. בנוסף לכך צריך להקדיש לכך זמן יקר ואפילו לקחת יום חופש מהעבודה כדי לבצע את העבודה היטב. אבל אולי לא שקלתם שיש אפשרות נוספת שאתם יכולים לבחור בה - הזמנת חברת ניקיון מקצועית המבצעת ניקיון אחרי שיפוץ עבורכם.

כשמנקים את הבית אחרי השיפוץ צריך לנקות אותו תוך הקפדה על הדברים הקטנים כמו על הדברים הגדולים. צריך לנקות את החלונות, הדלתות, המשקופים, הצירים הקטנים שמסביב להם, הפנלים, אריחי הרצפה והקירות, הברזים, מסביב לשקעים ולמתגים ועוד ועוד רשימה ארוכה של פרטים שצריך לשים לב אליהם ביסודיות. אם תנקו בצורה לא נכונה אתם עלולים לגרום לנזק בטווח הארוך, הן לצבע ולשיפוץ עצמו שביצעתם והן לרהיטים שבתוך הבית שיכולים להינזק כתוצאה משימוש לא נכון בחומרים.

עשו לעצמכם טובה - הזמינו חברת ניקיון המתמחה בניקיון לאחר שיפוץ והיא תדאג לכל השאר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה