יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

מה עושות חברות ניקיון

עצם זה ששאלתם את השאלה הזאת, זה די פוגע. אף אחד לא שואל מה עושים בחברות אחרות אז למה לשאול מה עושות חברות ניקיון? אולי בגלל שאנחנו חושבים שעבודת הניקיון היא עבודה פשוטה שיכולה להתבצע על ידי כל אדם מבלי לטרוח ולהזמין חברת ניקיון שתעשה את העבודה הזאת בשבילנו. אבל מה שאנחנו לא יודעים הוא שחברות ניקיון עושות עבודה לא פשוטה כלל וכלל, ולא מובנת מאליה והאחריות שכרוכה בכך לא זניחה כלל וכלל.


אז באמת מה עושות חברות ניקיון?


חברות ניקיון דואגות שכל הפעולות היום-יומיות הפשוטות שכרוכות בניקיון משרדים או בניינים יתקתקו מדי יום ביומו. הם דואגים שהפחים ירוקנו, שהרצפה תהיה נקיה מלכלוך וגם שוטפים על מנת שלמחרת יהיה ריח של חדש וכל הריחות והעומס של אתמול יעשו ריפרש.

גם דברים שלא עושים כל יום בדרך כלל הם עבודתן של חברות הניקיון. אנשים מנקים את החלונות בבית לעתים רחוקות ואת החלונות במשרד לעתים רחוקות יותר אם לא אף פעם הרי מבחינת עובדי המשרד, זה לא שייך להם ולא לשם כך הם מועסקים. בחברות הניקיון מטפלים בעבודות כאלו בנוסף לדברים אחרים ששייכים לכלל העובדים כמו המטבחון על כל מוצריו ואפילו חדרי השירותים והמסדרונות.

בחברות ניקיון משתמשים בחומרים איכותיים שיש לחברות הניקיון, הם גם מקפידים על כללים ועל דגשים שאנשים שלא עובדים בתחום לפעמים לא מודעים עליהם ושימוש לא נכון בחומרים עלול לגרום נזק יותר מאשר תועלת.

במקרים רבים בחברות ניקיון דואגים גם לתקינות של המשרד ולבטיחותה מבחינת האחזקה הכללית. זה כולל טיפול בכל הקשור לתאורה, או למפגעי סביבה ותקלות שיוצרים סכנת נפשות של ממש אם הם לא זוכים לטיפול המתאים.


כל אלו ועוד עבודות נוספות שלא ציינו הן רק חלק קטן מה שעושות חברות הניקיון. אז בפעם הבאה שאתם רואים משרד ממש ממש נקי, תדעו שחברת ניקיון עשתה זאת ושהדברים לא התנקו מעצמם ושהיו דרושות ידיים מוכשרות כדי להפוך את המשרד למה שהוא עכשיו.

רוצים לדעת איך בוחרים חברת ניקיון? << הכנסו למאמר המלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה