יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

ניקיון אחרי שיפוץ – איפה אנשים טועים?

אנשים מתלהבים משיפוצים בבתים שלהם אבל שוכחים שאחרי התקופה הרגועה והציפיה צריך לנקות אחרי חברת המשפצים שהשאירה הרבה אבק וזבל. יהיו כאלו שיעדיפו לגשת ישר לעבודת הניקיון אבל אם הם היו קוראים את המאמר הזה, הרבה צרות היו נחסכות מהם. אז איפה אנשים טועים?

מנסים לנקות לבד – ניקיון של דירות לאחר שיפוץ זה לא כמו ניקיון יום-יומי רגיל. הלכלוך שנותר בבית הוא לכלוך שעלול להתקשות ולהישאר לנצח נצחים אם לא מנקים אותו כנדרש. מקומות שבדרך כלל לא שמים לב אליהם עלולים להישאר מוזנחים ולכן חברות ניקיון מקצועיות שיודעות לטפל בדיוק בדברים כאלו ויש להם את הציוד המתאים הן הפיתרון המושלם. עבודה כזאת שלהם תהפוך את הבית מסתם עוד בית לאחר שיפוץ לבית כמעט חדש.

בוחרים חברת הניקיון על סמך המחיר – אנשים שפונים לחברות ניקיון דירות לאחר שיפוץ נוטים לחשוב על התקציב. הם מוציאים הון תועפות על השיפוץ עצמו ומבחינתם הניקיון זה רק בונוס. אבל לפעמים חברה זולה תבצע את העבודה ללא הכלים המתאימים וללא ההשקעה המתאימה ולכן חשוב מאוד לבחור חברה בגלל שהיא ראויה ולא בגלל המחיר. זה עלול לעלות לכם ביוקר והשיפוץ לא יהיה משתלם כשישארו לכם סימנים ממנו בעתיד.

לא מזמינים חברת ניקיון מראש – אם אתם רוצים שחברת הניקיון שלכם תגיע בזמן מסוים, אל תחכו שהשיפוץ יסתיים כדי להזמין את החברה. הכינו אותה מראש והתקשרו לקבוע זמן כשהם יבואו. חבל שאחרי כל הציפיה הזאת אתם תצטכרו להמתין נוסף רב בנוסף לזמן שכבר חיכיתם רק בגלל שחברת הניקיון שרציתם לא פנויה באותו היום. מי שמתכנן מראש מרוויח!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה