יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

ניקיון משרדים לבריאות העובדים


בואו נדבר ת'כלס, כל בוס רוצה שהעובדים שלו יהיו בריאים, יהיו חזקים ושיעבדו בצורה הטובה ביותר שהם יכולים. לפעמים הבוסים לא שמים לב שהם בעצמם גורמים לכל הדברים האלה להיות לוקים בחסר בזה שהם לא מקפידים על ניקיון המשרדים שברשותם אבל אנחנו פה כדי להגיד לכם את זה – ניקיון משרדים זה בשבילכם לא פחות מאשר בשביל העובדים שלכם.


בכך שהמשרד שלכם נקי יש לכם, לעובדים שלכם ואפילו ללקוחות חיצוניים רווח גדול ואנחנו נסביר לכם למה:

הרווח של העובדים – פה זה לא שאלה, העובדים שלכם עובדים בסביבה נקייה יותר ולכן הם שמחים יותר, וזה לא אנחנו אומרים אלא מחקרים אמיתיים. עבודה בסביבה נקייה גורמת לעובדים להיות מרוצים יותר ממקום העבודה שלהם וסביר להניח שככה הם יקומו עם חיוך יותר גדול מאשר החיוך הרגיל שלהם (הרי מקום העבודה שלכם לא רע, נכון?)

הרווח של הלקוחות – תחשבו על זה, שאתם מגיעים בתור לקוחות לפגישה או משרד אתם רוצים להרגיש בנוח, אתם רוצים לסגור עסקה טובה או להרגיש שהאנשים שאתם עובדים איתם הם רציניים. זה נותן הרגשה טובה לראות שאתם עובדים עם חברות רציניות ומסודרות, וניקיון בהחלט משדר את זה.

הרווח שלכם – שני החלקים הקודמים מתקשרים ישירות לחלק הזה והוא הרווח שלכם. אם העובדים שלכם מרוצים יותר ממקום העבודה, הם יעבדו יותר טוב, לא בגלל שהם שמחים שאתם דואגים לניקיון בשבילם (למרות שיש גם את הטיעון הזה בעניין) אלא בגלל שבתת מודע, עבודה בסביבה נקייה גורמת לתפוקה יותר טובה בעבודה. בנוסף, בהקשר של הלקוחות, כשאתם נפגשים עם אנשים בסביבת עבודה נקיה הם יסתכלו עליכם בעין יותר טובה, הם ירגישו שאתם מקצועיים יותר ואנשים שאפשר לסמוך עליהם ולכן מדובר פה על רווח ישיר ברושם שאתם נותנים.


אחרי שקראתם את כל זה, אין ספק שאתם רוצים להרים את הטלפון ולהתקשר לחברת ניקיון. אבל למי מתקשרים? אנחנו יכולים לתת לכם הרבה טיעונים איך לברור חברה אחת מבין כל החברות שקיימות בשוק, אבל במקום זה פשוט נמליץ לכם על חברה אחת – רינתי ניקיון משרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה