יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

שירותי ניקיון לבניינים

ניקיון בניינים זה לא דבר פשוט, ועד בית לא מצליח להגיע להסדר עם הדיירים בשלל נושאים ובעיקר בנושאי הניקיון של מקומות בבניין שהם נחלת הכלל. למשל - חדר המדרגות. מי אחראי על ניקיון חדר המדרגות בבניין שלכם? האם יש לכם אנשים בבניין שמנקים אותו בעצמם? סביר להניח שלא, בדרך כלל מדובר על חברות ניקיון חיצוניות שיעשו זאת או עובד שמנקה בתמורה לסכום כספי מסוים, עם זאת, עדיף לעבוד עם חברת ניקיון מסודרת שתדאג לכל הדברים.
עבודות תחזוקה של בניין לא מסתיימות רק בניקיון הבניין אלא בעוד אלמנטים של ניקיון ותחזוקה, אם מנורה לא עובדת במסדרון היא יכולה להישאר ככה במשך זמן רב עד שמישהו יטרח לסדר, אם הגינה מלוכלכת לא תמיד מי שמנקה את הבניין ידאג לנקות אותה, גם המרתף או החניון לא תמיד זוכה ליחס בניקיון אם לא דואגים לכך באופן אישי ולכן חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון לבניינים תהיה התשובה הטובה ביותר עבורכם.

בנוסף לחברות הניקיון, ישנן חברות שתפקידן הוא לנהל בניינים, חברות אלו בדרך כלל מספקות שירותי ניהול ועד בית וזה בדיוק כמו שזה נשמע, הן דואגות לאסוף את הכספים הנדרשים לתחזוקה של הבניין והם עושים את כל מה שועד הבית עושה רק בצורה מסודרת, הם דואגים לניקיון ולתחזוקה ולכל הדברים הנדרשים בבניין מבלי שתאלצו בכלל להרים טלפון. אנשים יבואו לבניין ויבדקו מה צריך לעשות לעתים קרובות כדי שהבניין שלכם יהיה נקי ומסודר בכל ימות השבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה