יום רביעי, 13 ביולי 2016

אחזקת הבניין ללא דאגה לניקיון

יש תרחיש שיכול לקרות לכם בקלות רבה אם אתם גרים בבניין משותף - התרחיש הוא כזה: אתם יוצאים מהבית שלכם, מריחים ריח לא נעים בחדר המדרגות ומגלים שהוא מלוכלך נורא. הפחים נערמים ואפילו מנורת החשמל שאמורה לדלוק כשאתם מגיעים מאוחר הביתה לא עובדת. אתם באים לרדת במעלים במקום זה ומגלים שהמעלית לא עובדת, אז אתם יוצאים דרך המדרגות בלית ברירה. כשאתם מגיעים למטה אתם מגלים שהגינה מלוכלכת נורא ושבסופו של דבר - כל הבניין שלכם הוא בניין מלוכלך ומוזנח ואין אף אחד שדואג לאחזקת הבניין.

אמנם זה נשמע קיצוני אבל זה בקלות יכול להיות כך אם לא תדאגו לניקיון של הבניין שלכם. בדרך כלל יש ועד בית שדואג לעבודה הזאת אבל אל תשכחו שועד הבית הם דיירים בדיוק כמוכם ולא תמיד יש להם את הזמן להתפנות מעיסוקם כדי לדאוג לדברים האלו ביום יום - בדיוק בשביל זה יש חברות ניהול ועד בית שעושות את עבודת ניהול ועד הבית עבורכם.

חברות אלו בדרך כלל פועלות גם כחברות אחזקה וניקיון, הן גובות את הכסף בעצמם ואת כל מה שאתם צריכים שיעשה בבניין אתם עושים דרכם. זה אומר שהם דואגים לחשמל ולא צריך לקרוא לחשמלאי, החברה מספקת שירותי ניקיון לניקיון של הבניין ומחוץ לבניין שלכם ולא צריך לדאוג לעובד ניקיון או לחברת ניקיון חיצונית, בנוסף לכך החברה גם תדאג לגינה שלכם ותטפח אותה במידה ותצטרכו ולכן אין טעם להזמין גנן.

כל בעיה שתהיה בבית תבצע חברת הניקיון וזה לא משנה עד כמה גדול הבניין שלכם וכמה עבודה זה דורש כי חברות כאלו בדרך כלל מנוסות בעבודה במקומות גדולים כמו מוסדות ציבור, בנייני עסקים ומשרדים ועוד. חפשו חברה לניהול ועד בית ותמצאו את החברה המתאימה לכם כדי להתחיל לעבוד בעבודה המשותפת וששני הצדדים ירוויחו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה