יום ראשון, 1 במאי 2016

חברת ניקיון איכותית - איך בוחרים?

כשאתם מחפשים אחר חברת ניקיון אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו חברת ניקיון איכותית שנותנת שירות טוב, אבל איך יודעים מהי חברת ניקיון איכותית כשפוגשים אחת? הנה כמה רעיונות שיתנו לכם מושג להבין עם איזו חברה אתם מתעסקים מבין החברות הרבות המספקות שירוית ניקיון.

אם החברה וותיקה, כנראה שהיא יודעת דבר אחד או שניים בתחום הניקיון. חברה וותיקה ששרדה בעולם שבו יש לא מעט חברות ניקיון היא חברה שככל הנראה עושה משהו טוב בתחום, היא חברה שלמדה עם הזמן איך לייעל את עצמה ואיך להפיק את המיטב כדי לתת את השירות הטוב ביותר.

אם העובדים בחברה וותיקים זה אומר 2 דברים עיקריים, הראשון הוא שהעובדים מקבלים תנאים טובים וזה לא פחות חשוב. התנאים שהם מקבלים אמורים להיות חשובים לכם כי אתם רוצים שהעובדים יזכו לתנאים הולמים בתור בני אדם ובתור עובדים וגם בגלל שעובדים שמרוצים ממקום עבודתם ומקבלים תנאים טובים בדרך כלל יעבדו בצורה יעילה וטובה ביותר כי כשעובדים בשמחה ובאהבה - התוצאה טובה ביותר. החלק השני הוא שהעובדים הוותיקים כנראה מנוסים בעבודתם, הם החזיקו מעמד הרבה זמן בעבודה ולמדו איך לעבוד יותר טוב וגם אם הם עשו טעויות בעבר, הם למדו מהטעויות העלו והתייעלו. אתם גם יכולים לדעת שהעובדים לא יוחלפו כל חודש-חודשיים כפי שניתן לראות בחברות חדשות שבהם העובדים מגלים שהעבודה לא בשבילם.

מציאת המלצות זה דבר טוב. אתם רוצים למצוא המלצות במקום לא משוחד כמו פייסבוק או המלצות מפה לאוזן באמצעות עסקים שכנים. המלצות באינטרנט קצת פחות תופסות כי אתם לא יודעים מי הממליץ אבל לפעמים גם שם יש מציאות וביקורות ששווה לקרוא.

עניין המחיר הוא גם קריטריון, חברה יקרה מדי לא בהכרח תיתן לכם עבודה טובה יותר מחברה שנותנת מחיר ממוצע. החברות שנותנות מחיר זול מדי עלולות להעלות חשד כי אתם לא רוצים שזה יבוא לידי ביטוי בעבודה, אבל אתם לא יכולים לדעת אם זה אכן יהיה כך או לא. לכן עדיף למצוא משהו ממוצע, מחיר הוגן מחברה וותיקה ומנוסה יהיה הדבר הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה