יום חמישי, 14 בינואר 2016

עובדי ניקיון מטעם החברה מול חברת ניקיון

עובדי הניקיון לא תמיד זוכים להערכה הרבה שהם ראויים לה. הם מגיעים כל יום בשעות המוקדמות של הבוקר או המאוחרות של הערב ומטפלים באהבה במשרדים, בחדרים, במסדרונות, במטבחונים ובחדרי שירותים במסירות גדולה. אנשים רבים לוקחים כמובן מאליו את העובדה שהם מגיעים לעבודה והשולחנות נקיים, הפחים ריקים ואפשר להסתכל על החלונות ולראות עליהן את ההשתקפות של עצמם אבל למעשה לא מדובר במעשי קסם אלא בעבודה קשה שדורשת תשומת לב רבה בקרב המנקים.

המנקים עושים עבודת קודש ובין העבודות הרבות שהם עושים נכללים גם: ניקיון אבק מהשולחנות והרהיטים, ניקיון שטיחים, שטיפת רצפה, ריקון פחים, ניקיון מטבח, ניקיון אסלות, ניקיון חלונות ועוד שלל תפקידים שהם עושים מבלי לפצות את הפה. עבודות כאלו היו עושים העובדים האחרים במשרד אילולא האדם האחראי לא היה מעסיק אותם כעובדי ניקיון מטעם חברת ניקיון או כעובד של החברה עצמה. האמת היא שההחלטה אם לבחור עובד ולצרף אותו לסגל החברה או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון היא החלטה לא פשוטה, לכל צד יש יתרונות חסרונות.


מצד אחד כשמעסיקים עובד באופן פרטי לעבוד בחברה, אתם הולכים לדעת שאותו אדם יבוא כל יום לנקות, אתם יודעים שאם הוא טוב הוא יישאר טוב אבל אם יום אחד הוא יאלץ לקחת חופשה המשרד שלכם עלול להישאר מלוכלך בינתיים. חברת ניקיון תשלח לכם עובדים מנוסים שיודעים איך לעשות את העבודה והוסמכו לכך ואם אחד מהם לא יכול להגיע הם ישלחו אדם אחר במקום. בנוסף, כשמעסיקים אדם פרטי צריך לדאוג לכל צרכיו ולדאוג למוצרי ניקיון והכשרה, חברת ניקיון עושה את כל זה בשבילכם תמורת תשלום מרוכז בלבד שכולל בתוכו את כל אלו ואין צורך לדאוג לתנאים הנוספים הקשורים בהעסקת העובד. בסופו של דבר, אם עושים את החישובים, שירותי ניקיון מחברת ניקיון עדיפים על העסקת עובד ייעודי לניקיון שיעבוד מטעם החברה שלכם על מנת שהמשרדים שלכם יישארו נקיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה