יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

למה חשוב לשמור על משרד נקי?

בקטגורית השאלה הכי מיותרת שנשאלת בתחום שנקרא "ניקיון משרדים" היא השאלה הזאת. למה חשוב לשמור על משרד נקי? כי משרד נקי זה משרד בריא יותר, זה משרד יפה יותר וכי ככה צריך להיראות משרד או כל חדר אחר בכל בית שהוא. ואם נתעלם מהציניות נענה גם ברצינות, אלו הסיבות למה חשוב שהמשרד שלכם ושל העובדים שלכם יהיו נקיים:

- בעל עסק והעובדים שלו נמצאים במשרדים במשך יום שלם של עבודה נמרצת, מן הראוי שהמשרד יהיה נקי ומכובד לעבודה. זה בסיסי.

- חשוב להראות לעובדים שבעל העסק מכבד אותם ודואג להם למקום נקי ויפה לעבוד בו. אנשים שיראו משרד מלוכלך וירגישו שבעל העסק מזלזל בהם יכולים לכלול את זה בשיקולים שלהם למה חברים שלהם עובדים במקומות נקיים יותר וירצו לעזוב את העבודה.

- סביר להניח שאל המשרד מגיעים לקוחות, אף אחד לא רוצה שהמשרד ייראה כמו פח זבל ולכן חשוב שהמשרד יהיה נקי. אי סדר או חוסר ניקיון עלולים להתפרש כחוסר רצינות ולקוח שיראה מקום מבולגן עלול להחליט לקום וללכת למקום מסודר יותר שעושה רושם טוב יותר.

- משרד מלוכלך הוא משרד לא בריא. אתם רוצים שהעובדים שלכם יבואו לעבודה כל יום בריאים ושלמים והצטברות של אבק עלולה לפגוע בזה. אמנם בהתחלה זה יהיה לכלוך קטן אבל עם הזמן האבק יצטבר ויתחיל להראות את סימניו על העובדים.

- מחקרים מוכיחים שעובדים שנמצאים בסביבת עבודה נקיה ומטופחת יותר עובדים ביעילות רבה יותר מאשר עובדים שעובדים בבלאגן ובחוסר ניקיון, מבחינה פסיכולוגית מקום נקי יותר מוציא מהעובדים את המירב, ואיזה בעל עסק לא רוצה שהעובדים שלו יעבדו ביעילות?

אם שוכנעתם ואתם מחפשים חברת ניקיון - פנו לחברת רינתי www.rinati.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה